Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Hadrian P$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Hadrian P. 
The significance and diversification of pricing decisions of companies operating on the polish market (results of research) [Електронний ресурс] / P. Hadrian // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2016. - № 848. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_848_15
Мета роботи - надати результати досліджень з двох питань, пов'язаних з ціновою політикою, що провадять компанії, які працюють на польському ринку: важливість ціни як фактора успіху компанії та елементного складу маркетингу; диверсифікація рішень щодо прийняття базової ціни, використання диференціацій базової ціни та впровадження цінової політики. Аналіз заснований на результатах опитування репрезентативної вибірки компаній, що працюють на польському ринку (масштабується відповідно до їх розміру), проведеного кафедрою маркетингу в Економічному університеті в м. Краків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.067 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Hadrian P. 
The use of audit as a tool for strategic control of marketing activities of Polish enterprises [Електронний ресурс] / P. Hadrian // Technology audit and production reserves. - 2018. - № 4(4). - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2018_4(4)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Hadrian P. 
The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company [Електронний ресурс] / P. Hadrian, O. Stets // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 2. - С. 79-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_2_12
Розглянуто питання маркетингового контролю. Мета роботи - показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. Як відправну точку для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит. Як приклад можливості належної практики використання аудиту в управлінні бізнесом маркетингова компанія описує діяльність, яка здійснюється в Польщі (Grupa Azoty SA) та Україні (ПрАТ "Тернопільський молокозавод"). Дієва система контролю визнана одним із гарантів ефективності управлінських завдань, які виконуються як частина кожної функції в організації, в т.ч. маркетингової. Контроль маркетингу вказує на різний ступінь використання, ефективності та результативності, тим самим визначаючи необхідність розподілу ресурсів, підключення різних видів діяльності, змінюючи обсяг та інтенсивність діяльності, стаючи таким чином одним із ключових факторів, що визначають рівень ефективності управління маркетингом. Це викликає інтерес до цього питання як теоретично, так і практично. Потреба та важливість, підкреслені в публікаціях щодо управління маркетингом, проведенню стратегічного контролю, спонукало провести дослідження, присвячені використанню маркетингового аудиту на практиці - один із значних інструментів для цього - рівень контролю. Мета дослідження - навести практику використання аудиту в маркетинговому контролі на прикладі двох компаній - Grupa Azoty SA та ПрАТ "Тернопільський молокозавод". Дослідження базується на теоретичних концепціях використання аудиту маркетингу, який можна трактувати як модельний погляд (хоча безпосередньо, ці пропозиції не розглядали як моделі). Для того, щоб описати ці концепції, базувалися на методі систематичного аналізу наукових баз даних Scopus, Web of Science та Ebsco.
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.686 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського